Tukang Ikut

Khamis, April 01, 2010

Motor saperla agaknya ye..?


Agak2 korang motor saper la ni ek. Tentu depa jawab motor pelawatkan. Sikap sesetengah staf camnila yang merosakkan semua imej staf yang lain. Pagi tadi kan saya p hospital. 2 orang nurse baru balik beli makanan parking kat situ. masa tu motor depa ja yang parking atas laluan tu. cuba perati motor Yamaha LC kt belakang tu. Memula depa baca amaran kt kon tu. Tapi depa kata takpala. Saya kat belakang cakapla mana boleh camtu. Husband saya naik wheelchair. kang dia nak naik keta yang parking kt belakang tu cmna. Dia kata takpela. Naikla kat depan skit. Saya kata kalu camtu baik takyah buat laluan tu. Tapi nak buat camnerkan. Depa keja kat situ. So...itulah gambar yang saya saje ambil nak tengok akibatnya camna. See...betambahla lagi motor yang parking kat laluan situ. Yang ado...

P/S: mekasih kat staf fisioterapi sebab usulkan teguran tu sehingga depa amik tindakan meletakkan kon amaran.

1 ulasan:

  1. itu namanya tak reti paham bahasa! budaya buruk. huh! kalo saya, mmg dah hangin daaa.



    nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Pendapat korang tentang background baru

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails