Tukang Ikut

Isnin, April 19, 2010

Lena Di Ulit Intan


Adik-adik..asal keluar jalan jer tidur, asal tidur jer jalan..huhu. Tak kira p mana pun aktiviti tidur memang tak bolah ditinggalkan. Nama pun budak lagi. Tidur kena lebihla ibu. Kalu p hospital staff kat situ pun dah tahu.."Adik ni satgi tidurla ni.." Kanak-kanak mula nak membesar memang camtu. Ate dah penat main seharian. Bila bab tidur dah tak kira tempat dahla. Ngantuk sudah mari..tidur pun main ikut dan jer. Satu rumah dia dah punggah, dah buat sepah...dia sedap ja lena..huhu. Berkira ibu ek..takla. Suka. Punggah jangan tak punggah. Tu yang kadang-kadang jadi kes penderaan terhadap kanak-kanak bila si ibu dan si bapa tak dapat mengawal kesabaran. Bila anak merengek, menangis tambah membuat rumah bersepah tu yang segala hantu, jin mata toncit dan segala mambang datang. Anak la yang jadi mangsa. Bawak bersabar ye ibu-ibu..bapak2..semua yang ada di sini...budak-budak katakan. Aih...dah lari tajuk dah ibu ni...huhu. Moralnya..sayangi anak anda.

p/s: dalam troli pun ok la ibu...huhu

1 ulasan:

  1. alala cian dia penat.. naseb bek xhyper.. haha

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails