Tukang Ikut

Jumaat, April 09, 2010

Bantal busuk..?


Adik dan bantal busuk. Itula yang kami panggil kat adik. Sebenarnya perkara ni sudah menjadi tabiat sesetengah orang. Macam ngan Aril kat atas tu. Kalu nak tido mesti ngan bantal busuk. Bejalan balik kampung ker, p camping ker or p jalan jauh2la mesti kna bawak. Tak tidur lena kata depa. Kawan ibu masa belajar dulu pun sama. Dok umah sewa katakan. Tengok t.v pun pegang bantal busuk dia. Siap gentel2 lagi hujung bantal tu. Kalu kita amik siap satu rumah dia kejar. Alamat kena gigit la kami. Huhu...korang ada bantal busuk..? Ha..kantoi.


Ni adik (rayyan). Kalu nak tido mesti kna ada bantal dia. Tu tengah mainla tu tiba-tiba ngantuk. Naik atas katil amik bantal pehtu out. Tido duduk pun blehla...huhu

p/s: aii..ikut perangai sapela adik ni..

1 ulasan:

  1. leh masukkan contest gambar ni..mana tau leh menang..jemput ke blog saya ~tq

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails