Tukang Ikut

Khamis, April 29, 2010

Pelakon Dynas Mokhtar Dapat Baby Girl

Ai..tentu comelkan anak Dynas ni. Walaupun tak dapat gambar baby dia lagi tentu anaknya ini mewarisi kecantikan si ibu dan kekacakan si ayah. Berbaloi kesabaran si Dynas ni untuk mendapat cahaya mata setelah keguguran dahulu. Baby perempuannya itu di namakan Khyra Khalyssa..wahwahwah..nama pun cam artis dah. Esok besar ikut jejak ibu dia apa. Dynas selamat melahirkan babynya pada 24/04/2010 ari tu dengan berat 3.4kg pada jam 7.57 pagi. Alhamdulillah...akhirnya penantian Dynas berakhir dengan kepuasan apabila bayinya juga lahir dalam keadaan sihat. 

“Thanks. Just wanna say thanks to all doa-doa yang telah diberikan kepada Dynas and baby. Semuanya alhamdulillah, selamat semuanya. @dynasCLPT: Hie all..woke up early today.ok I memang dah bersalin!!hehe her name is Khyra Khalyssa and berat dia is 3.4kg.lahir on 24th april..” Twitter Dynaz

p/s : semoga bahagia hingga ke anak cucu

10 ulasan:

  1. huh. seronoknya kalau dpt tgk baby dia kn? kn?

    BalasPadam
  2. ala..nak tgk anak dia...keciwa..
    tak pe..tgk Rayyan ngan Sufy lah..heheh..kiut jugak

    BalasPadam
  3. sedapnye name baby dynas.....
    =)

    BalasPadam
  4. salam ziarah....
    mesti comelkan anak dinaz...girl plak tu..
    ikut mak dia....lagi ler comellll

    BalasPadam
  5. Jom join blog saye
    Blog awak bez
    http://terataimewangi.blogspot.com
    salam perkenalan

    BalasPadam
  6. HuHu.. taNiaHhhh dyNaz....

    rejeKi dia dPt aNak Lg..

    ;)

    BalasPadam
  7. nurulazham...salah taip tu..kalut sangat..huhu..tq tegur..24/04/2010

    BalasPadam
  8. Tahniah la dynas tu.. dapat baby girl.. mesti cute macam mak dia..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails