Tukang Ikut

Khamis, Jun 03, 2010

Mr Happy

Ibu dapat award lagi. Kali ni dr encik Shameel http://www.bicaradariaku.blogspot.com/


Award ni terapi jiwa tika duka sebab namanya Mr Happy.


Jom kita bergembira kerana hidup hanya sementara.

1.Adakah anda happy sekarang?
Hari ni tak berapa sangat la…

2.Kenapa anda Happy?
kan me kata me tak happy sangat..eee

3.Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
takder benda sebab tak happy…wek

4.Pernahkah anda menerima tag??
pernah…

5.Nyatakan warna yang anda suka.
oren..kdg2 merah..kdg2 kuning…kdg2 hitam..eh..

6.Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.

last - sapa nak amik la..lagipun katanya utk tetapi jiwa..saper yg berduka leh amik ubat ni..;)


7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.Tulis panjang bejela pon takpa.
me pilih pakai rawak jer..kang memilh lak cam pilih kasih jer..yang lain tak kena tag ni pun mekasih yer selalu singgah..yang kena tu sila2 la jawab..hehe

8.Adakah anda happy dengan apa yang ada?
Alhamdulillah..yang ni happy sebab dah kena terapi

- Done -

7 ulasan:

  1. mr happy adalah sgt cumel serta kekuningan yang cumelll juga

    BalasPadam
  2. hehehehe time kaseh.. oyeahh dapat award.. ehehehehe

    BalasPadam
  3. dtg amik award.. da karpet merah x??

    hehe..

    nnti bromine wat ea..thanks....

    BalasPadam
  4. memang sangat cumil mimie..he

    BalasPadam
  5. nichkun..bromine..ha..sila amik award..tag jgn lupa..karpet merah takder..hantar kedai p cuci..hehe

    BalasPadam
  6. hidup mesti happy hoho award yg comel

    BalasPadam
  7. syenget...hoho..hidup mesti happy..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails