Tukang Ikut

Selasa, Oktober 19, 2010

RUTIN MINGGUAN

Hari tu lupa nak upload gambar en suami p fisioterapi. Sejak makan ubat yang diberi oleh doktor ari tu kaki en suami makin lembut. Cuma perlu di latih bagi biasa dan ringan sentiasa. Senang skit nak bergerak bila-bila dan ke mana-mana. Tak menyusahkan orang atau sesiapa. Esok-esok nak bawak kereta dah tak perlu dreba ( driver) Ewah..cam pantun 8 kerat lak..he. Aperpun layan gambar di bawah. Taknak layan pun takper. Bukan menarik sangat pun. 

1..2..3..uhh..penat..rehat jap

kroohh...tido berdiri pun okla

nak balik dah?..ok siap..

senaman malas..balik laju...
Hehe..ampun en suami yer..gurau. Nampaknya kedudukan tilt table en suami dah sampai 70 darjah. Kalau keadaannya makin stabil alat ini akan ditegakkan kepada 90 darjah sama seperti en suami berdiri tegak. Tetapi sebelum tu tekanan darah akan di semak dulu sama ada boleh atau tidak untuk diteruskan. Takut en suami pening dan tak boleh kontrol jer. Aper-aperpun tunggu minggu ni lak nak p. Tengok lepas ni kena buat apa lak.

p/s : caiyok..caiyokk..huhu

22 ulasan:

  1. smoga cpt smbuh utk encik suami ek sis..amin..amin

    BalasPadam
  2. nur...mekasih...mekasih pada semua2 yer..me cerita bukan untuk minta simpati. sekadar berkongsi apa yang dilalui hari2...;)

    BalasPadam
  3. Salam..didoakan muga cepat sembuh Suami kao...apapun aku suka cara kao...cara kao menghiburkan hati kao dan cara kao kendalikan keadaan...syabas...harap syurga menanti kao...aminnn

    BalasPadam
  4. kak Fiq.. semoga cepat sempuh, akak pun kena kuat semangat tau! ;)

    BalasPadam
  5. hidup adalah sebuah perjuangan..
    kita harus selalu bersabar dengan apa yang terjadi..

    BalasPadam
  6. setiap yang terjadi ada hikmahnya..
    semuga cepat sembuh

    BalasPadam
  7. moge sembuh spt sediakale..insyaAllah..

    BalasPadam
  8. assoy...wah..sangat terharu dengan kata2 ko..aperpun mekasih banyak..kdg2 me takmau tulih entry ni. nanti orang asik kesian ajer...

    cyida, has, rahmat, curly...mekasih banyak2 yer dengan semua kata semangat tu...insyaallah me akan terus kuat..;)

    BalasPadam
  9. moga cepat sembuh ye en husband...
    kuatkan semangat selalu~~

    BalasPadam
  10. akak...mira sedih......mesti akak yang menanggung lagi sedih kan..akak kena kuat ok!!!!!

    BalasPadam
  11. izan..nabiha...mekasih bebanyak...insyaallah

    my mira..takyahla sedih2..kang takmau dah tulih entri ni..hehe..yup..kuat..caiyok2..;)

    BalasPadam
  12. tulis la kak...nak tawu jugak perkembangan suami akak.....


    p/s:akak lagu blog mira tu....lau akak nak tawu sape penyanyi die and lirik die...akak g kat sidebar mira bahagian bawah2 ciket

    BalasPadam
  13. hantwo doakan cik abang cepat sembuh yek :)

    BalasPadam
  14. mira..insyaallah..ok..nanti akak p tgk..;)

    hantwo,sizuka..mekasih atas semua doa kalian..

    BalasPadam
  15. ya! berusaha encik suami..... nnti leh ajak main bola!!

    BalasPadam
  16. cacing...okeh..set..jumpa kat padang nanti..he

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails