Tukang Ikut

Rabu, April 13, 2011

SAYA DI MANA

Entahla..me pun taktau me kat mana sekarang. Tengok-tengok bawah masih berpijak di bumi yang nyata. Tengok-tengok atas masih di payungi langit nan luas. Tengok-tengok kiri....tengok-tengok kanan..ok..clear. Jom kita melintas sekarang...hehe. Ok..me bergurau. Tak nak gelak pun takper. Sejak keje ni me jarang sesangatla nak update blog. Kalu ader pun sekadar buka then tutup. Takpun p seround dua blogwalking hai2 sana...hai2 sini pastu me katup balik. Taktau nak tulih camna. Idea ada. Nak menulih tu la yang teramat malas. Taktau la apasal. Penat kot...emmmm..Me rasa cam dah sesat ke mana tah. Berbeza dari dulu dengan sekarang. Hari-hari yang pergi pun rasa cam sama jer. Satu tujuan satu matlamat. KERJA. Cuma yang peningnya me takda masa untuk benda yang lain. Kerja..kerja..kerja...Minta tolong carikan me jalan nak kembali seperti dulu boleh tak...?..=)



p/s : dulu surirumah...hari-hari ngadap blog n anak...now?

2 ulasan:

  1. akak.. :D.. skrg lebih baik dr dulu kan? :D..

    Lady tumpang gumbira.. :D

    Kim salam kat abang yer.. :D..

    BalasPadam
  2. Betui tu lady. Tp kesian lak kt blog ni..he. Thanks lady..=)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails