Tukang Ikut

Ahad, Januari 01, 2012

LAGU LATAR TENTANG DHIA - DI ATAS SATU CINTA

Antara lagu yang buat ai sedey sepanjang mengikuti drama ni...waaa. Rasanya masih ramai kawan-kawan kat luar sana dibayangi dengan kisah sedih slot Akasia " Tentang Dhia" ni. Tak puas tau. Sampai ai tengok balikla dalam youtube episode akhir tu. Oh..ai nak layan lagu ni lagi..hehe.



Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lemran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hihupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

4 ulasan:

  1. ending yang 'sad' but 'happy'.. ^_^

    BalasPadam
  2. dhiaaaaaaaaaaa...yang aku cinta...terngiang2 kat telinga lagi..hehe

    BalasPadam
  3. ckin..emm..sedey kan..tapi masih mampu senyum sebab dapat rasa zikir sangat menyayangi dhia..;)

    BalasPadam
  4. lifesaver hamzah..yup..tergiang2 dan terbayang2..hehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails