Tukang Ikut

Khamis, Mei 27, 2010

Award Lagi..Dan Lagi..


Award ni lak diberi oleh adik Aisya..dah lama dapat tapi tau la kebizian yang melampau menyebabkan ibu tak sempat nak mengentrikannya. Dan kali ini ibu punya masa untuk melengkapkan pantun di bawah sebagai syarat penerimaan award ni...ayoyo..adik aisya ni bikin pening kepala jer..huhu..Takpa..ibu cuba..:
 Sesipa yang terima award ni..kena selesaikan juga tugas di bawah ye..


~LENGKAPKAN PANTUN PEMBAYANG DI BAWAH~
...............................................
..............................................
memang aku rasa blog aku comel;
kenapa korang jeles ke?

Jawapan ibu -

Hari-hari tengok e-mel,
Tengok e-mel sampai buntang mate?
memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jeles ke?

Ha..okla tu..janji lepas..hehe. Opss..ada lagi..nak bagi award ni kat orang lain lak . Kali ini ibu pakai random jer k. Jom tengok sapa yang kena..:-


p/s : siap..ada satu lagi award tak buat..

13 ulasan:

  1. salam, dapat award... cute nye...

    BalasPadam
  2. tu la pasal..comel award tu kan..mekasih kat pemberi..aisya

    BalasPadam
  3. Tenkiu fiq....comey..
    kene bagi kt orang len jugak ke..rasa cam x layak lagi kot..saya nak bagi...

    BalasPadam
  4. cute jan afzan..:) welkam mrs jamal..ikut suka la nak bagi ke tak..hehe..

    BalasPadam
  5. Salam sis, termia kasih bagi award nie...cute sangat... :)

    BalasPadam
  6. hihihi..tq sis fiq..ifa sgt suke!!!...=)

    BalasPadam
  7. sama2 shila latif..tiefazatie

    BalasPadam
  8. thanx sis...
    comei2 ilike~~

    BalasPadam
  9. welkam..me pun ada satu lagi award yg mashimaroo bagi..nanti me buat ek..i like it 2..:)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails