Tukang Ikut

Isnin, Mei 24, 2010

Info Lelaki

Kali ini kita bercerita tentang lelaki atau untuk lelaki. Kredit to Mingguan Wanita. Ibu suka baca majalah ni. Yela..takde benda nak buat, so baca majalah ni je la. Macam-macam info,motivasi, cerita dah ilmu yang bleh kita dapatkan. O.k..berbalik kepada tajuk di atas jom kita tengok apa infonya :-

LELAKI SUKA ISTERI MERAYU
Kebanyakan lelaki akan gembira dengan rayuan cinta isterinya ketika di atas ranjang. Ini akan mengakibatkan lelaki berasa senang dan di perlukan, menyebabkan lelaki semakin menyayangi isterinya. 
Terdapat sebilangan lelaki yang mengalu-alukan inisiatif seksual isteriya kerana ini akan menyebabkan mereka rasa di perlukan dan membawa rasa kurangnya bebanan pemula segala-galanya termasuk seks. Wanita pula keberatan memulakan sekskerana mereka khuatir ini akan menekan perasaan suaminya atau akan ditolak.

SEKS BAIK UNTUK PENGHIDAP ASMA
Melakukan hubungan seks memang baik kepada kesihatan tubuh. Bagi mereka  yang menghadapi masalah pernafasan seperti asma, ia umpama satu bonus. Caranya dengan menjalan hubungan intim pada waktu malam. Nescaya sistem pernafasan anda akan menjadi bertambah lancar.

ANTIOKSIDAN KURANG JEJAS AIR MANI
Pengambilan antioksidan yang rendah dipercayai mengurangkan kapasiti pengeluaran air mani. Melalui kajian menunjukkan lelaki yang mengambil amaun daging dan produk tenusu kurang menghasilkan air mani berbanding dengan mereka yang memakan buah, sayur, dan kurang prosuk tenusu. Molekul antioksidan yang hadir dalam sumber makanan seperti buah-buahan sitrus, lada benggala, dan bayam bertindak dengan merendahkan paras stres oksidatis yang boleh menjejaskan kualiti air mani dan meningkatkan perameter sperma seperti mobiliti dan morfologi.

KAHWIN BAIKI TINGKAH LAKU
Perkahwinan bukan sekadar mengikut sunah rasul atau fitrah manusia. Menurut pakar psikologi, perkahwinan mampu menjadi terapi efektif mengurangkan tekanan. Ini kerana melalui perkahwinan, segala persoalan atau masalah tidak lagi dihadapi sendiri tetapi dikongsi bersama-sama orang yang dicintai. Bukan itu sahaja, pernikahan dapat memperbaiki tingkah laku sama ada daripada pihak suami atau isteri masing-masing kerana penkongsian ini membabitkan penyesuaian terhadap pasangan. Pakar percaya perubahan ini biasanya didorong oleh rasa tanggungjawab tehadap pasangan yang memberikan kesan positif kepada kesihatan.

26 ulasan:

  1. menarik jugak.. sape2 yg ada asma tu yang masih bujang sila la cari calon dgn kadar yg segera =)

    BalasPadam
  2. waaaaaaaaa..bguna sungguh info ni..hahak..memg bagus kn kawen..nt aisya nk kawen awal2 la..muahahhahahha..

    btw, nice sharing kak fiq :)

    BalasPadam
  3. bagus info ni.walaupun kita da kawin, tp tak tau bende ni.maluuuuu jek.

    BalasPadam
  4. info yg best..
    xsbar lak nak kawen...

    BalasPadam
  5. baru tau boleh baikkan asma..hehe
    dtg singgah kembali n follow :)

    BalasPadam
  6. white bird, aisya, cik paro..ha..cepat2 cari calon..nak gak merasa nasi minyak teman2 blogger..huhu

    BalasPadam
  7. syida, mommy pinky...me pun baru tau..tu yang nak kongsi sama2..:)

    BalasPadam
  8. me pun malu nak tulis..hehehe..tapi utk info apa salahnya..

    BalasPadam
  9. salam, info yang penting diketahui umum wlpn agak sensitif kepada sesetengah orang.

    BalasPadam
  10. ye mpkb..akufobia...:)

    BalasPadam
  11. antioksidan...bunyi macam iklan nescafe...eh.. coffee... ah lupalah...

    BalasPadam
  12. hehe..apala papabear ni

    BalasPadam
  13. thx for the info..
    nfo best ni. hehe.

    BalasPadam
  14. Bila la aku nak kawen..he3 *gatai aihhh..lalalal

    BalasPadam
  15. welkam nadiah..shahim..cari calon cepat2 la..:)

    BalasPadam
  16. saya setuju semua diatas ..saat paling best bila isteri merayu..woww!!

    BalasPadam
  17. salam informasi yg amat baik...

    BalasPadam
  18. ye fatin..assoyfinger67..kredit tu mingguan wanita..

    BalasPadam
  19. em..tq for the info:_)click movie 4 u

    BalasPadam
  20. suke aku bace entry ni..kah3..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails