Tukang Ikut

Rabu, Mei 05, 2010

Shahir AF8 Bekas Ahli Kumpulan Saujana

Mak aii..panjangnya tajuk..takperla. Buat-buat tak nampak dahla. Shahir punya pasal ibu tak peduli la. Betul ke Shahir ni bekas anggota kumpulan saujana yang pernah popular satu masa dahulu ? Ibu pun  tak perasan. Tapi masa minggu ke berapa tah masa Alif Satar ( ala..yg nyanyi lagu Kamu Jangan Nakal ) tegur Shahir kat atas pentas muka cam bekas ahli kumpulan Saujana baru la ibu fikir-fikir balik. Walaupun korang semua dah lama perasan, ibu lak lepas dia keluar baru la nak cari gambar-gambar lama dia masa bersama kumpulan tersebut. Yela..dah lama tak dengar pasal kumpulan nasyid ni kan. Ada lagi ker..? Ibu pun tak tau . Jom kita tengok gambar-gambar Shahir masa bersama kumpulan Saujana ni dulu.


Betul la tu Shahir. Saling tak tumpah. Cuma sekarang ni nampak lebih matang dan hensem..huhu. Cuma janganla dah masuk AF ni jadi lain lak. Yela..hari-hari tengok dalam diari pegang sana..pegang sini..nasib baik dah keluar. Apepun semoga Shahir berjaya kat luar sana. 

p/s : Ramai ahli nasyid yang dah ikut haluan sendiri. Yang penting niat

18 ulasan:

  1. dah tau dah...sebab join fan club shahir..huhu~ =P

    BalasPadam
  2. dah tau takpela..kita baru tengok jer gambar dia..huhu

    BalasPadam
  3. yg mana satu ek> tak tgk af lah...heheh

    BalasPadam
  4. alahmak. tak layan fulak AF ni. heheh. asik nama dia je keluar kn.

    NISECA suka merapu

    BalasPadam
  5. uh yeke?
    baru tau..
    eh dia dah kuar af ek?
    tak tgk pon result..hehe

    BalasPadam
  6. haha..yeke..baru tau ni..hmmm..sdey la shahir kua..best sore die..!! hukhuk..

    BalasPadam
  7. betui la..tak best kalu shahir takder kan. Muka dia tu sejuk ja mata menengoknya. Tiap minggu selalu tunggu dia perform. skrg dh takder tgk adira je la..

    BalasPadam
  8. Yang mane ek Shahir tu? yang duk kat sit blakang tu ker (gambo lam kete)

    Tak layan AF la..agi pun tak de astro pun kat umah hikhik

    BalasPadam
  9. ibu suke tgk shahir k? mama kt cni pon suke tgk keperibadian bdk shahir ni...nasib baik ank mama kecik lg kalu x mama g meminang buat menantu...

    BalasPadam
  10. huhu..me 22 anak teruna..kena bentuk depa jadi camtu baru sejuk perut ni kan mamacun

    BalasPadam
  11. ok la tu..dulu faizal tahir pun ex kumpulan nasyid aper tah..x brape ingat namanya.. La ni popular n berjaya... yg penting panadai jaga diri kan shahir... all the best..

    BalasPadam
  12. ye..yang penting pandai jaga diri..jgn jadi kejutan budaya dah..go shahir go

    BalasPadam
  13. sblm dia masuk af pon sya da tau dia kump.saujana

    BalasPadam
  14. mas..aik..sebelum masuk pun dah tau..jiran ke?..hehe

    BalasPadam
  15. saya kenal cuma anggota asal saujana je, yg baru tak rperasan la pulak

    BalasPadam
  16. tapi ade dengar cerita yg dia nak masuk industri nasyid balik.. tah lah tau ..

    BalasPadam
  17. anon..ye ker?..kalu camtu pun bagus jugak..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails