Tukang Ikut

Sabtu, Mei 29, 2010

Shahir AF8 Punya Pasal

Minta maafla pada sesiapa yang tidak minat dengan rancangan AF. Ibu pun tak tengok sangat. Cuma bila time konsert jer. Itupun disebabkan si Shahir ni. Tengok dia jer. Lepas dia terkeluar tak tengok dah. Tapi tengok balik bila dia masuk. Mungkin ada di antara anda semua minat pelajar yang lain. Tapi bagi ibu, hanya Adira dan Shahir jer. Walaupun rancangan AF ni tak sebagus mana tapi kerana perwatakan, keperibadian yang ada pada Shahir menarik minat ibu. Hope beliau sentiasa pelihara apa yang telah ada padanya. Jangan lepas ni mula nak berlagak or bongkak macam sesetengah artis lain kan. Wah..ari ni dah baper kali tah layan lagu Shahir ni...kat bibir ni asik nyanyi lagu dia jer..hehe..teruk2..



Lirik Lagu Kebahagian Dalam Perpisahan
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan
p/s : paling best bila dia nyanyi semula lagu ni masa lepas diumumkan menjadi juara AF8..feel sangat..syahdu sangat..sayu sangat...tapi tak dapat tengok sampai abih..apala astro ni..

17 ulasan:

  1. adeh... hehhee <--- x minat artis... waakakaka

    BalasPadam
  2. nampak baik je budak nya.. mak mentua tgk af akhir sambil vote shahir.. kiterorg tgk je laa.. nak vote vote nie idak kot.. hehehe

    BalasPadam
  3. ..kaizen..tak minat nak buat camna kan..hehe
    ..mimie..dasat mak mentua awak ek..

    BalasPadam
  4. bakal mak mertua saya pon sokong shahir..heee

    BalasPadam
  5. ai..semua geng mak2 jer yang suka ni..hehe..me pun mak gak..ok la tu..

    BalasPadam
  6. i pon minat shahir gak...hehhe..

    BalasPadam
  7. ipa pon minat die!!
    die besh. betul2. setuju ngn fiq.
    mase die nyanyi kt konsert paling besh!

    :P

    BalasPadam
  8. penuh dh chat box akak..tp ifa still klik ur nuff ye kak..hihi

    BalasPadam
  9. salam singgah !

    dh taley nk post kt shoutbox. limit sudaa ! huhu :( actually saye nk tye neh , cmner nk buat yg like tuh. yg facebook like bwh each entry. boley tlg ajr ? huhu. thanks :)

    btw , my mom pun mnat shahir. hee :)

    BalasPadam
  10. ipa..tu la. tambah masa nyanyi ulangan lepas diumumkan jadi juara..nampak sangat yang dia feel sangat..

    BalasPadam
  11. tiefazatie..ya..sudah penuh suda chatbox tu..hehe..tq ifa..leesa..me buat ikut adik asfzlilly..http://loveasfzlily.blogspot.com/..try buat ye..

    BalasPadam
  12. minat shahir
    tp x la gila sgt
    gila lg kt FT (faizal tahir)
    hihihihi

    BalasPadam
  13. faizal tahir...ooo..sebab dia leh terbang kan..hehe..gurau jer..:)

    BalasPadam
  14. Betullah..
    baik je kan shahir tu.
    sebab tu ramai yang suka.

    BalasPadam
  15. yela noor afzan..harap2 dikekalkan sampai bila2..:) yang suaz pun minat gak..samala kita..;)

    BalasPadam
  16. minat sgt kat shahir...dia mmg lyak jd jusra...ada pakej yg lngkap tuk jd artis...

    BalasPadam
  17. betul tu..pesanan kat dia jangan lupa diri dah..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails