Tukang Ikut

Isnin, Ogos 09, 2010

Tolong Jawab???


Janganlah ada di antara kita yang pernah melakukan kejahilan dan kekejaman ini. Renungkan isi nya semoga ia menjadi garis panduan agar kita tidak tergolong di antara mereka yang kejam.


p/s : sedih...sayu...pilu...kalaulah mereka masih bernyawa mungkin itu persoalan yang akan ditimbulkan apabila mereka besar nanti.

4 ulasan:

  1. huhuhu...
    sedey..terharu..
    x nk tengok lg..

    BalasPadam
  2. menangis awe tengok kak...makin menjadi2..mereka tak da perasaan ke tengok jasad yang bernyawa di bunuh dan diperlakukan seperti tu? apa mereka rasa kalu satu hari mereka kahwin dapat anak tapi Allah amik anak tu tersebut..mungkin mereka tak rasa sebb yang mereka tahu hanya nak ttp kesalahan dan malu..tapi dosa macam mane nak tutup?

    kawan awe punya kawan pernah terlanjr dan menggugurkan anak...tapi mereka kahwin tak lama lepas tu...dah bertahun kahwin..masih tak da anak..skunk dah menyesal...awe benci pada mereka yang buat anak2 macam ni

    BalasPadam
  3. salam hawa..lama tak jumpa kan..hehe..walau di alam maya. emm...me pun sama. sedih sangat. takder rasa kesian langsung. kalu taknak pun janganla samapai membunuh. letak kat mana2 yang bleh orang nampak n amik. takpun bagi jer kat akak. tambah yg baru ari tu baby dah umur setahun pun depa nak buang gak...ishh..kejam sangat. mungkin tuhan nak tunjuk kat kawan hawa akibat perbuatan mereka dulu. hanya tuhan yang tahu...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails