Tukang Ikut

Isnin, September 27, 2010

LARIAN BOGEL ???

Agak kurang sopan tajuknyer ek. Emm....geram tul me ngan anak me yang kecik ni. Asyik-ayik nak bogel jer. Bukan suruh me bogelkan tapi dia sendiri yang tanggalkan pampers tu. Atoiii..pehtu leh buat cat walk lak depan orang. Siap lari-lari sambil gelak-gelak. Syok sangatla tu. Yang me geram tu bukan aper. Kalu pampers tu murah takperla gak kan. Dah tu pelekatnyer bukan kuat sangat kalu dah asyik cabut jer. Nak-nak terkena lak kain dia ker. Terus tak bleh lekat langsung. Tak ker rugi. 
Dah le pampers sekarang ni makin lama makin mahal. Semalam pun me baru jer beli 4 pack terus sebab ada offer. Tapi kalau dah buat perangai camtu, banyak mana pun tentu bleh abih punya. Camna la nak buat ek?..Kalau cakap bukan paham pun. Cakap sekejap lepas tu buat balik.


p/s : ;)...

14 ulasan:

  1. la...ingat kan sape lah..heheh..mst comel kan kak? panas kot..heheh

    BalasPadam
  2. hawa..eja..memang comel(perasan skit)..huhu..tambah bila dia lari terkedek2..ari ni pun buat lagi..emm alahai..:)

    BalasPadam
  3. sop pakai pelekat bergigi tu.. boleh cabut dan buka.. brand huggies
    kadang brand mammy poko
    jika pelekat tape, dah buka kurang melekat..

    BalasPadam
  4. sop..ader ker? tak pernah jumpa pun. nnti me p try tengok lak..yg ni jenis tape la..tu yg leceh tu..mekasih..;)

    BalasPadam
  5. Hahaha kanak2 mmg cam tuh mee :P
    dulu hariz pun cam tuh ape >.< ohhh malunyer

    New Entry ProfHariz
    Salahkah Jika Aku Menegur?

    BalasPadam
  6. hahah.. kelakar betoi :)
    gayah kecik2 xtau camne.. suda lupa~ngeee

    BalasPadam
  7. prof..yer ker camtu..me tak sempat tgk abang dia camtu pun masa umur sebaya adik dia. tu yang tak tahu tu...huhu

    gayah...orang pompuan lagi malu kalu bogel..hehe

    BalasPadam
  8. sib baik anak.. hihihi.. tp sti comel kan..

    BalasPadam
  9. farra...emm..nasib baik anak..kalu orang lain lari dah..huhu

    BalasPadam
  10. akak letak salotap teballah.. :P pasti xleh nak tanggal dah.. kene gunting.. :P

    BalasPadam
  11. lady bird..kang jadi kerja lak nak menanggalnyer..hehe

    BalasPadam
  12. hehehe, yg penting baby xleh bukak :P

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails