Tukang Ikut

Sabtu, September 25, 2010

TUNGGU AYAH..

Dua minggu setiap khamis me bawa suami p fisioterapi. Kadang-kadang seminggu sekali. Dan setiap kali tu juga anak-anak me bukan main seronok nak p juga. " Adik jom..ayah nak pi senaman "..kata abang pada adik.." Ayah..ayah nak p senaman "..kata abang pada ayah. " Ha..."..rasanya kata-kata dan soalan yang sama setiap kali nak p Hospital. Depa seronok bukan apa..pasal dekat bilik tu ada bola besar, bola kecil, n segala macam peralatan untuk kegunaan pesakit. Tapi depa buat mainan lak. Tu yang seronok sangat tu. Tak kisahla tunggu baper jam pun. Janji depa bleh huru-harakan tempat tu...errr.. 




Agak-agaknya sampai bila la ayah bleh bertahankan. Semoga anak-anak me setia menanti  ayah mereka. Dan semoga bila besar nanti mereka juga rela menjaga ayah hingga ke hujung nyawa.

p/s : selasa depan nak p Hospital Pulau Pinang. Nak p amik temujanji buat botox...botox?

16 ulasan:

  1. salam kak...budak2 boleh duduk lama kat satu2 tempat kalu ada mainan...kalu tak da...memang gelisah nak ajak balik..hehe

    BalasPadam
  2. hawa..masalahnyer benda tu tak bleh main sebenarnya. lagipun ganggu orang lain nak senaman. pasal yang situ semua tak leh jalan elok. takut terlanggar depa. tempat kecik lak..tu yang fening tu..huhu

    BalasPadam
  3. kenapa paralyse? accident ke?

    BalasPadam
  4. comelnyer anak akak...jgn biar sorg2 kat situ,6ti sya culik..hehe..^^

    BalasPadam
  5. nianurani...mekasih. mana bleh biar jer..akak ada situ..depa dok ralit tengok orang main...hehe

    BalasPadam
  6. oh, sorry bout ur husband. semoga cepat sembuh ye. bole fully sembuh kan?

    BalasPadam
  7. poyaty...its ok..dulu masa mula2 doc explain 5% jer kot..me pun tak ingat..yang lain kuasa tuhan. itu jer doc cakap..

    BalasPadam
  8. insyallah.. tabahkan hati kuatkan semangat... kat HG Penang ek?
    kuman "Hangin" Entry

    BalasPadam
  9. kuman..mekasih..fisio kat hosp alor star...appointment kat penang..:)

    BalasPadam
  10. Akak, minta maaf mumun baru taw husben akak paralyzed..
    Besar dugaan dan tanggungjawab akak..
    Semoga akak tabah, kuat semangat dan baik2 aje yer kak.. =(

    BalasPadam
  11. miss mumum...takper..mekasih ;)

    BalasPadam
  12. Kat youtube boleh download mcm info tentang paraplegic. ada step by step video how to this and that, so practical

    BalasPadam
  13. anon..ada juga me tengok ari tuh..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails