Tukang Ikut

Ahad, Oktober 10, 2010

ASTRO ARENA-NADI SUKAN MALAYSIA

Sabtu semalam me n family p jalan-jalan kat stadium Alor Setar. Sajer sebab en. suami nak p tengok program yang di bawa oleh pihak Astro sebagai promotion untuk saluran tersebut. Me pun tak tahu sangat apa yang depa nak buat sebenarnya. Tak ramai pun orang datang. Walaupun program tersebut dah dimulakan dari awal 10 pagi dan kami pun balik dalam pukul 1 tengahari, masih kurang orang yang datang. Tak tahu la kot orang-orang kat sini taktau kan. Kami tau pun melalui tv. 



Sebelum acara bermula


Golllll....goalkeeper kecik sangat..huhu

free style???

apa-apa jer lah...;)

Me rasa anak me je yang main kat situ. Semua permainan depa dah try. Orang lain tak tau buat apa. Maybe petang skit lepas kami balik baru ada orang kot. 

p/s : saluran sukan bersiaran 24 jam yang menyajikan buletin berita sukan tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails