Tukang Ikut

Sabtu, Oktober 30, 2010

SURAT CINTA ITU


Minta maaf. Me terpaksa menolak cinta awak. Me tau awak dok usha me dari tadi. Tapi me tak pedulik. Me ada hal lain yang lebih penting untuk di bereskan. Betul me dah berjanji dengan awak untuk bertemu pada pukul 6.30 petang semalam. Tapi me sangat sibuk sehinggakan terlupa janji itu. Lagipun me bawak sufy. Susah nak ke hulu ke hilir. Awak kena faham situasi me. Maaf sekali lagi jika surat yang awak tinggalkan ini juga me baca seimbas lalu saja. Sebab me tau me bukan sengaja. Insyaallah 2-3 hari lagi me akan jumpa awak untuk pulangkan surat tersebut sebab me tak bleh buat begini pada en suami. En suami pun dah tahu hal ini dan beliau suruh me jumpa awak untuk jelaskan semuanya. Kalau awak baca entri me sekarang, me minta maaf banyak-banyak.



Hari ahad nanti me akan jumpa awak di Majlis Bandaraya Alor Setar. Me akan jelaskan saman yang awak selitkan kat wiper kereta me petang semalam. Mekasih bebanyak yer cik bandaran atas surat cinta tersebut. Me sangat menghargainya. Waaa.....kena saman. Kurang asam tui...ralit cari bunga telur untuk abang me sampai lupa nak tambah duit syiling. Isi sampai 6.30 petang tapi lajak sampai pukul 7 petang. Kan dah dapat surat cinta. 


p/s : terbang rm10...waaa...

26 ulasan:

  1. adoihhh...dush3...mati3 egat real tdi...hahahaa...

    BalasPadam
  2. adoi..akak.ni..ngatkan kes ape la..aaa..nyesal2...hahaha..

    terbaik la sis~~

    BalasPadam
  3. Nice blog, have a nice weekend friends and readers and the owner of this blog, keep up doing a great job.

    BalasPadam
  4. la...saspen je..
    ingatkan tul2 surat cintan

    BalasPadam
  5. ahahah...dok lah baca dr td..ingat kn surat chenta dr sapa lah...upanye surat chenta dr bandaran....ehhehehe

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. surat saman rpenye~ aduy~ =_='

    BalasPadam
  8. ingt kan ape tadi,,,surat saman rupanyer,,,heheheh

    BalasPadam
  9. Tertipu sebentar.... tektik bijak agar pembaca terus membaca... I like it very much... Saman??? memang sedih kalau dapat surat cinta yang ni... sebab duit akan melayang-layang..

    BalasPadam
  10. nasib gua x bg surat cinta kat lu..kalo x tiap2 ari la lu sponsor gua..hhah

    BalasPadam
  11. 30 minit je pun.. kire gak..?? isk³ *geleng pale..

    BalasPadam
  12. mia, asam, mish..hehe..sori2..emo lebih sangat..;)

    self-thought..tq2..

    bear, hanis, kyu..haha..surat cintan la tu..sapa mau nak kasi..;)

    BalasPadam
  13. makcik, siti, aida, sara..hehe..sori ek..;)..gurau

    fuziani..kali ke-2 kena saman..wuuu..sedey..

    onepai..oh tidak..hahaha

    irnie..tu la pasal..padahal me sangat pentingkan benda2 camni..tapi silap sendirikan..ralit sangat. kan dah kena..tapi apala sangat 30 minit..dah nak malam dah pun..;)..haha

    BalasPadam
  14. wah..suspen betul..ekekekkeke

    BalasPadam
  15. fyzal..haha..kena saman weh..

    nuanza..me tak curang k..hehe

    melle..ya..cik bandaran yang rajin..

    BalasPadam
  16. kuang asam..heheh sakit ati btul la bace ni..dah la bace siap ulang2 lagi td..cittt!!sakit ati ni..tp xpe..lawak2..ilang penat sket dpt gelak2 ni..heheh

    pakcik bandaransila saman lagi die ni!!!kami sokong!!bg je surat cinta tu byk2 lagik kay..

    BalasPadam
  17. adoi, kak...punya serius saya baca siapa yang bagi surat kat isteri orang....

    BalasPadam
  18. haidi...hahaha..sori..emo lbih..tulun jangan saman saya..saya budak baik..haha

    zahidah..saper nk kasi dik..minta simpang..he..;)

    BalasPadam
  19. itu rupanya surat cinta..ingatkan apa tadi hehehe..saya plak x pgil surat cinta, sy pgil surat jemputan kenduri hehe ,

    BalasPadam
  20. wan..oo..surat jemputan kahwin..haha..kelakar lak..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails