Tukang Ikut

Khamis, Oktober 21, 2010

TAG MENCARI IDENTITI YANG HILANG

Tag?...Dah lama tak kena. Kalau kena pun malas sangat nak buat. Kenapa yer. Rasanya semua orang pun tak suka di tag sebab soalan nya sangat susah. Susah lagi dari soalan SPM..hehe. Tag ini datangnya dari cik Panadol ngan adik Miss Senget .

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged.
  1. me tak suka di tag..seyes
  2. tak bekerja duduk di rumah ajer
  3. sambil2 bw sambil2 tengok facebook..hantam sajerlah..
  4. sangat rajin datang 2-3 kali ulang ke blog orang walaupun orang tu tak pernah2 datang
  5. tak suka tangkap gambar..
  6. mak me kata muka me macam orang sombong..tak kenal tak cinta
  7. sebenarnya me seorang yang peramah tapi kalau kenalla..
  8. sangat marah bila orang ganggu masa tidur..sakit pala bangun mengejut tau
  9. start blogging hujung bulan 3 ari tu...boleh tak ni..
  10. ini no sepuluh...hehe
  11. amik lesen keta ngan moto...tapi p belajar keta jer..membazir kan..
  12. tak suka mekap, tak pernah mekap..oopss..kawin dulu mekapla..kalu x serabai
  13. sangat simple..
  14. sangat sempoi...eh..angkat bakul lak
  15. mudah nangis bila tengok citer sedih..terharu tu..
  16. sangat geli dengan binatang ni..KATAK..eee..tolongla
  17. nampak cam budak baik..tapi..tuttt..kasar dan sentimental
  18. tak suka pakai kasut tinggi..rasa cam ayu sangat
  19. pagi, tengahari, petang, malam..blogwalking..jumpa disanaaa...he
  20. sudah dekat dengan 25...tak suka nombor banyak2..hahaha
  21. suka no plat keta Perak
  22. cita-cita nak bekerja dalam bidang kewangan..sangat minat tapi tak dapat..sedey..:(
  23. selalu tertinggal kunci dalam kereta. tapi sudah terer nak bukanya ala2 pencuri profesional gitu..
  24. asik kira no 1-25...awat tak sampai2 lagi ni..
  25. aik..dah sampai...sangat lega...
Takmau tag sapa2. Sapa rasa nak amik buat, tryla buat. Otak me dah jem...

p/s : tentu ada sesetengah orang kata..nasib baik aku tak kena..anda bagaimana?

14 ulasan:

  1. hahahhaa... penat jawab soalan berjela~

    BalasPadam
  2. penat nak baca tapi Alhamdulillah smp gak kat no 25 tuh..haih :P

    BalasPadam
  3. siti..enna..penat jawab penat orang nak baca..nasib baik me bagi pendek2 jer..nak jawab ke?..silala buat tag tu kalu nak rasa..he

    BalasPadam
  4. hehehe...no 1 tu cm best je..
    hihihi...

    BalasPadam
  5. adehhh giler banyak soalan nak kena jawab ni ...

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    BalasPadam
  6. hahaha..lawak laa..cm xde mood jwb tag..hahaah~

    BalasPadam
  7. suke tengok cr akak jawab..
    sempoi :) hik hik hik..

    BalasPadam
  8. lawak tul la...mcm org kena paksa menjawab..hikhikhik..saya nk try la wat 25 random things nih..kot2 br smpi 10,sy dh jenuh+semput nk pikir bnda apa nk tulis....=D

    BalasPadam
  9. HEHEHE APA2 PUN TAHNIAH DPT JAWAB HEHEHE

    BalasPadam
  10. miss senget....perli tu..hehehe

    hasrul hassan...banyak tu..;)

    alisha..tau takper..baca no 1..hikhikhik

    BalasPadam
  11. lady...hahaha..cara2 melepas diri

    myza..terpaksa..he..ok..myza jwb yer..seyes ni..

    angah..masih2..syok nampak..kekeke

    BalasPadam
  12. hehe..tahniah akak..hebat cara akak jawab..

    BalasPadam
  13. ayoyo...ini macam pun bole kaa?

    BalasPadam
  14. chekleen..kelakar pun ada bila dah siap..he

    sham..bole la ane..pala sudah pusing..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails