Tukang Ikut

Ahad, Disember 26, 2010

AFF SUZUKI CUP 2010 - MALAYSIA BENAM INDONESIA 3-0

Tahniah..tahniah dan tahniah. Walaupun baru perlawanan akhir pertama, Malaysia bermain dengan cemerlang malam ni. Dengan keputusan 3-0, rasanya kedudukan Malaysia agak selesa. Wah..sangat teruja tadi..hehe. Rasanya menjerit jer lebih. Orang perempuan tengok camtu la. Menjerit mengalahkan nampak hantu. Kalau hantu dengar menjerit camtu sah-sah dia pun lari. Takda apa nak kata cuma nak ucapkan tahniah dan harap pemain Malaysia dapat kekalkan permainan yang cemerlang menjelang pertemuan timbal balik di Jakarta 29 Disember 2010 ni.







Bangga di sini.

kredit pic : Mstar Online
p/s : Malaysia Boleh.. 

13 ulasan:

  1. tahniah utk malaysia. harap dapat wat camni jugak kat indon nnt

    BalasPadam
  2. rain...hmm..;)

    freaky...yup..harap sangat..;)

    BalasPadam
  3. haha..kali ni kita mesti ganyang indon tu kot..yeah..come on malaysia..

    BalasPadam
  4. Dengan ini, Jai berbangga menjadi Rakyat Malaysia, x mao jadi hindon dah..wakakaka.. Malaysia kasi telur kay indon tuk bawa balik..

    BalasPadam
  5. dawooz..k..kasi balas balik sama depa..go go Malaysia go..

    de crew..awat/..selama ni indon ker..hehe

    macy..suka sangat..;)

    BalasPadam
  6. haha kak, jiran sebelah umah sy kuat gile jerit smpai kami terkejut terus tukar tgk..xtgk sbb sblm tu bosan gila..hehe harap2 dpt score cm ni gak kat indonesia nanti..yeah!

    BalasPadam
  7. smlm gameplay malaysia mmg cantik..

    BalasPadam
  8. hahaha...cuba tgk lelama sket...org2 pompuan yg jerit lebeh tu...cute jugak perr...tgk lagi lama..lagi cute...

    Berjaya Hills Resort, Bukit Tinggi, Pahang
    Ice Room, Dataran Sunway, Kota Damansara

    BalasPadam
  9. misya..hehe..aperla misya ni..jom chaiyok2 malaysia

    the bert..yeah..terpegun lak..sesah nak camtu..he

    peah..yer ker..haah la..baru perasan..hahaha..perahsantan lak..hu

    BalasPadam
  10. iqbal..ye..tahniah..moga malam nih main dengan lagi hebat..tutup mulut mereka..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails