Tukang Ikut

Sabtu, Disember 25, 2010

KEPUTUSAN PENUH ANUGERAH SKRIN 2010


Ok...rasanya semua dah tahu kan keputusan penuh Anugerah Skrin 2010 ni. Eh..Tengok ke tidak ni? Tak tengok takpa. Di sini me senaraikan pemenang-pemenang anugerah pada setiap kategori yang ada. Wah..cam reporter lak ek..he. Kalau taknak tau pun ok jer. Sajer kasi entri baru daripada takda kan. Jom.. 

Rancangan Realiti Terbaik : Showdown 2010 (8TV)
Lakon Layar Terbaik Filem : Syamsul Yusof (Evolusi KL Drift 2)
Drama Komedi Terbaik : Simpang 3 (TV3)
Lakon TV Terbaik : Antara Garisan (Astro)
Rancangan Hiburan Terbaik : ABP 2009 (TV9)
Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama : Fadzilah Mansor (Sebelum Akhirat)
Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama : Isma Yusoof (Antara Garisan)
Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem : Fazura (Pisau Cukur)
Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem : Aaron Aziz (Evolusi KL Drift 2)
Rancangan Bual Bicara Terbaik : Isu Khas Palestin Gaza Kami Bersamamu (RTM)
Laporan Khas/ Berita Terbaik : Aduan Rakyat (TV3)
Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik : Epik Satu Ketika Laskar Senoi (Astro)
Videografi Terbaik : Datang Bulan (Astro)
Pelakon Wanita Terbaik Filem : Sharifah Amani (Muallaf)
Pelakon Lelaki Terbaik Filem : Bront Palarae (Belukar)
Pelakon Wanita Terbaik Drama : Nor Khiriah (Antara Garisan)
Pelakon Lelaki Terbaik Drama : Fauzi Nawawi (Sebelum Akhirat)
Pengarah Terbaik Filem : Yasmin Ahmad (Muallaf)
Pengarah Drama Terbaik : Murali Abdullah (Sebelum Akhirat)
Rancangan Muzikal Terbaik : AJL 24 (TV3)
Anugerah Khas Juri : Shaheizy Sam
Drama Rantai Terbaik : Nur Kasih (TV3)
Filem Terbaik : Muallaf
Drama Terbaik : Antara Garisan (Astro)

Sangat suka Nor Khiriah menang. Rezeki anak-anak kot. Yang lain pula apabila Shaheizy sam menang juga. Wah..sangat minat sama lakonan dia. Aperpun tahniah kepada semua pemenang.

kredit : Gua.com.my
p/s : cantik jer tengok Rafidah Ibrahim berpakaian..sopan dan anggun

11 ulasan:

  1. hoho, kat uma sewa tak de tb . kat cnie pon jadik lah ;D

    BalasPadam
  2. tomato..hehe..cuma tak bleh tengok gambar jer.. ;)

    BalasPadam
  3. anastasyea ucapkan .. tahniah kepada pemenang2 anugerah skrin 2010 malam ini .. =)

    BalasPadam
  4. ada tv tapi malas nak tengok tak tahu nape dunia artis xberapa tambah pulak dengan xberapa minat tengok tv...huhu...sian maya...

    BalasPadam
  5. ohh ade anugerah ke semalam ? lame da x tgk tv. huhu

    BalasPadam
  6. bestnya saheizy sam menang! suke suke :))

    BalasPadam
  7. ann..tahniah2..;)

    maya..hehe..me pun tengok2 camtu jer..tak menarik pun..

    iqbal..lisa..lisa..lisa..oh..me pun suka dia..

    freaky..haha..sian kat tv tu..

    BalasPadam
  8. rahmat..bakal pengacara tahun depan...hehe

    peah..kredit kat gua.com..;)

    faezah..seronok dia menang..sharifah amani pun sama..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails