Tukang Ikut

Jumaat, Januari 21, 2011

KERJA OH KERJA

Dah lama tak kerja. Kerja terakhir dulu pun tahun lepas bulan 8. Emm...sekarang bila dah masuk kerja 8am sampai 5pm mulala terasa penat yang amat. Bagaimana nak menyesuaikan diri dengan persekitaran kerja sekarang, bagaimana nak melayan karenah anak bila balik kerja dan bagaimana nak mengurus rumah yang rasanya dah tunggang langgang macam tongkang pecah. Mungkin keadaan ini baru lagi buat me. Bila dah biasa nanti dan semunya dah terancang elok, harap-harap keadaan kembali normal. 


p/s : suwa?..subsidari?..patscom..?...???

11 ulasan:

  1. susah nak carik makan ni.. nak kena buat kerja

    BalasPadam
  2. sabree..tak kerja tak makan...=)

    BalasPadam
  3. huhu kite isnin ni start keje off hour setelah sekian lama mengidam nk off hr.tau jelah area klia semuanya shift.lth keje shift.td kite i/view dan tkejut dpt job,alhamdulillah.kite bln 9 last year,last keje.ni br dpt rezeki.tulah tgh fkr gak ni mcm mn lah sepanjang kite keje nti.si kembar dh djh 3 ok lg.tapi si kecil 4 thn dan manjaaaaa sgt!

    BalasPadam
  4. keje mmg mcm tu..sy keje 9-6pm..bile stat ujung bln,kekdang keje 24 jam..huhuhu...dah terbiase mcm tu...nanti lame2 awk biasela...:)

    BalasPadam
  5. alea...ye ker..kesian kat anak2 kan..tapi keje tetap kena..anak makin besar..semuanya perlukan duit..kena kuat semangat la kita nih..he

    blossom..harap2 camtulah..rasa malas tu tebal sangat...he...kena usaha utk menjadi pekerja yg baik nih..bukan senang nak dpt kerja kan.. =)

    BalasPadam
  6. lumrah hidup memang kena keja..sabar ye..
    make it fun when u're working..:)

    BalasPadam
  7. puteri..saya suka kerja saya..cuma utk permulaan terasa penat..tapi seronok.. =)

    BalasPadam
  8. hehehe.. begitulah.. takpe! semoga terus bersamangat ya!! :D

    hmm kita ni, bila bekerja teringin nak dok umah.. tapi bila dok umah lama... bosan pula.. wek.;p

    BalasPadam
  9. selamat menyesuaikan diri kembali dgn kerja.. ;)

    BalasPadam
  10. puan capa..chaiyok2...

    kella..tu la pasal..bila dok umah nak keje lak..hehe

    matahati..insyaallah..mekasih.. =)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails