Tukang Ikut

Sabtu, Mac 05, 2011

4 HARI TANPA INTERNET

Gerrr...rasa camna tah bila internet kat umah ni takleh nak acces. Tension, bengang, bengong semuanya ada. Walaupun takder apa yang penting  nak di buat kalu ada line pun. Tapi bila dia buat hal rasa cam nak hangin jer. Tambah bila call 100. Em..buat troubleshoot sana..troubleshot sini..at last nothing. Kena tunggu la technician datang. Tadi petang depa datang cari puncanya. Memang katanya 3-4 hari line kat Log Staq tak ok. Bila dah ok me nyer modem lari lak settingnya. Em..sekarang dah ok. pulun weh buka facebook, bukak gosip2...hehe. Takder keje kan. Jadilah. Mengisi masa lapang. Eh...lupa. Hari ni besday Muhammad Danial Sufi..." Selamat Hari Lahir Abang yang ke 4 tahun ". Semoga menjadi anak yang soleh. Dengar cakap ayah, cakap ibu tau. Jangan buat adik jer. Dan yang penting belajar rajin-rajin. Muah..muah..muah..


p/s : dia hantu kek...rasanya suku jer kita orang makan..yang lain sufi telan..=)

4 ulasan:

  1. memang tensen kalau x de internet. rasa sangat bosan

    BalasPadam
  2. selamat hari lahir abang..
    moga2 jadi anak yang soleh..
    dengar cakap ibu ayah..
    :) ameeennn..

    BalasPadam
  3. freaky..betui tu..he

    lady..mekasih..=)

    capa..mekasih..=)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails