Tukang Ikut

Selasa, Februari 22, 2011

TENGOK NI IBU

" Ape dianya?".ibu
" Ni..."..sufi..sambil menunjukkan benda yang dia tulis pada bil telefon bulan ni punya...( dah berconteng bil aku..sib baik nampak lagi )
" Wah..pandaila abang tulih"..ibu
" Tekgu swuh abang ukih ABC.." kata dia..

Wah..teruja lak me tengok dia dah pandai menulis walaupun baru huruf A. Sajer tengok camna dia tulih. Sebab tadi tak nampak kan. Lagipun cantik jer huruf tu.

" tulis A abang"..suruh me..dengan terkial-kial sufi pun menarik satu-satu garis. Siap..dah jadi. Memang cerdik. Memang bijak..hehehe..rupanya dia tulis terbalik. Memangla masa me tengok tu hurufnya dah betul sebab dia tunjuk pun betul. Cuma masa menulis A tu jadi menonggeng lak...abang...abang..

p/s : ari ni abang cikgu ajar aper?...ibu...
        ari ni abang ukih ambar ajah....sufi..dengan semangatnya...=)

12 ulasan:

  1. comey je gaya akak ajuk anak akak ckp.;.hahaha

    p/s : teringat kat anak sedara.. ^_^

    BalasPadam
  2. ckin..hehe..akak ajuk ek..uu...tak pasan lak..hehe..

    p/s..anak sedara tu mesti comei kan...=)

    BalasPadam
  3. gambar ajah?gajah?nnt dia lukis kat dinding plak :P

    BalasPadam
  4. capa..dinding?..zaman dia dah abih..skang time adik dia lak menconteng dinding..hehe..yup..gajah..cakap tak terus lagi..=)

    BalasPadam
  5. hehe..mesti..haha jari2 dia macam upin ipin..hehe dulu muka dia camtu la.skang makin sepet mata dia..hehe nt ckin upload gmbar dia then leh akak tengok naa..hehe

    BalasPadam
  6. ckin...yer..bleh2..add fb akak..bleh tengok gambar dia kan..=)

    BalasPadam
  7. salam ziarah dari GB..nice blog.comey anak

    jemput dtg ke http://www.ummiluv.blogspot.com/

    keep in touch

    BalasPadam
  8. luvmum..mekasih sudi singgah...=)

    BalasPadam
  9. huruf A terbalik? hehe.. tingat time saya kecik2 dulu tulis nombor 7 tebalik.. heh~ :P

    BalasPadam
  10. nadhirah..kenangan tu...hehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails