Tukang Ikut

Ahad, Mei 02, 2010

1st Award Buatku Jakun

Biar betul dapat award. Bila plak ibu masuk pencalonan akhir ni. Red carpet pun tak pernah p. Sudah hilang akal apa depa ni...huhu. Biasala...1st time dapat macam jakun ja.  Buat malu jer ibu ni ek. Anyway thanks to Sya coz bagi ibu award ni. "Beautiful Blogger". Ok..sekarang ibu nak bagi award ni kat orang lain lak. So saper yang dapat tu jangan lupa buat seperti ibu ni..huhu. Cara-caranya :-



1. Buat entry pasal award ini.


2. Copy badge 'Beautiful Blogger Award'.

3.Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut.

4.Senaraikan 15 blogger penerima award yang baru.




The award goes to :












p/s : mekasih kat semua-semua yang lain. award tak cukup..rajin2 singgah yer..huhu

12 ulasan:

  1. thx, fiq...nti sya amik ye...tunggu....

    BalasPadam
  2. OMG,for me too?thank u very2 much
    nanti pia amek,nak kena tido ni
    esk nak bgn awl wehehe

    BalasPadam
  3. tq fiq~ nanti TTT update k..tq2!!

    BalasPadam
  4. thankx Fiq..sori lmbt mai..bru blk dr kg tgk MIL sakit..:)

    BalasPadam
  5. sonok dpt award... pertama kali u... baru je selamat melahirkan baby.... kira ni hadiah terindah ler.... tq yer fiq

    BalasPadam
  6. huhu..tahniah noie..syokkan dapat baby..jangan ngelat masa pantang yek..ur welkam..

    BalasPadam
  7. thanks fiq.. nnt sy bt entry ye... tunggu ye.. hee

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails