Tukang Ikut

Ahad, Mei 02, 2010

AF8-Shahir Terkeluar ?

Aiii la..camna lak si shahir leh tekeluar lak. I like shahir. Dengan suara jantannya yang bisa mencairkan hati wanita-wanita di luar sana, muka yang tampan, dan persembahan yang konsisten masih lagi tidak mencukupi untuk Shahir meneruskan perjuangannya. Betul gak kata Pak Nil, hanya Shahir yang di uji dengan pelbagai genre lagu. Tapi camna lak bleh terkeluar gak. Jawapannya..undian seratus peratus di tangan pengundi. Beginila nasib peserta AF. Pada pendapat ibu, ibu lebih suka kalau Maulana yang keluar. Tak suka la tengok di dalam diari. Mengada-mgada. Nangis cam budak2. Oppss...terlebey sudah. Apepun Shahir tetap di hati dan Adira masih terselamat. Ahh...tengok Mentor la plak..menyampah..



p/s : tiara..menggamit kenangan persekolahan..tiara..waaa.....

13 ulasan:

  1. lor shahir terkeluar ke..
    adoii tngkap lentok smlm dgr dye nyayi..

    BalasPadam
  2. Sophie tak tgok AF.. Tapi sedih kan kalaw org kita minat terkeluar?

    BalasPadam
  3. td hrp jugak bukan MAU kua.. Tapi sedey plak SHAHIR kua..
    really hope FAR*** kua. hehehe

    BalasPadam
  4. huhu..btui shafa, sophi..shahir keluar..wa pun tgkp lentok..ko pun sama ngan me ain. ko nk si mau**** tu kuar ek..huhu

    BalasPadam
  5. maulana tu patot kuar...si shahir ni baguz agy..tpi pngkritik tu cam xsuka jer ngn shahir..ksian dye.

    BalasPadam
  6. entah...si maulana asik nyanyi lagu lebih kurang jer..bosan lak dengar..

    BalasPadam
  7. Hahaha..sepanjang duk egypt..langsung tak update dengan af lagi..huhuhu

    BalasPadam
  8. ape2 pn di dh msk blik

    BalasPadam
  9. ape2 pn dia dh msk blik.br ada smangat nk tgk af lg.mata dia blh mmbuatkan wanita terpaku

    BalasPadam
  10. itulah pasal...yang penting shahir dah masuk balik..huhu

    BalasPadam
  11. i love shahir!!!! shahir is the best....

    BalasPadam
  12. yeah...shahir the best..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails