Tukang Ikut

Sabtu, Mei 08, 2010

4 Bahagian Tubuh Suami Dilarang Sentuh

Lelaki memang sangat menyenangi sentuhan lembut dan belaian pasangannya terutama sekali ketika mahu mengadakan hubungan intim. Sentuhan-sentuhan inilah yang akan membangkitkan ghairah mereka. Namun begitu ada antara bahagian tubuhnya yang di larang untuk di belai oleh isteri. Sentuhan di bahagian tersebut membuatkan mereka kurang selesa dan silap haribulan boleh membantutkan mood untuk bercinta. Di manakah bahagian itu…mahukan kau tahu…eh..cam nyanyi lak..huhu.

KEPALA
Apakah pasangan anda mempunya rambut yang sedikit? Cenderung botak atau keduanya sekali. 
Sebagai isteri anda di tuntut untuk memahami dan sedar dengan sensitivity suami. Pasangan anda mungkin bersa malu dengan keadaannya. Mengusap dan meraba bahagian kepalanya yang botak misalnya akan mengurangkan ghairahnya

CUPING TELINGA
Tiada masalah sekiranya anda tertarik dengan telinga suami anda yang lucu, comel atau capang. Tapi jangan terus tergiur untuk membelainya. Sentuh sedikit dahulu dan lihat reaksinya. Jika suami menepis, jangan teruskan lagi sentuhan sebaliknya alihkan saja ke bahagian tubuh yang lain. Suami mungkin ada alasan tersendiri seperti anda juga yang kadangkala tidak mahu si suami menyentuh di sesetengah tempat.

PERUT BUNCIT
Jangan main-main dengan bahagian tubuh suami yang satu ni. Suami boleh tersinggung dan marah-marah jika kekurangannya itu dibelai-belai apatah lagi di rangsang. Perlu tahu lelaki sebenarnya lebih paranoid berbanding wanita sekiranya berbicara soal buncit.

PUNGGUNG
Siapa kata lelaki tidak malu jika isteri mengelus atau meraba bahagian punggungnya . Sebahagian besar lelaki sebenarnya tidak suka bahagian ini disentuh oleh pasangan ketika bercinta. Mereka memang suka mengelus dan melihat punggung isteri tetapi perkara yang sama jangan dilakukan kepada mereka.

Sumber : Mingguan Wanita

p/s : ai..dah tua-tua rasanya contoh di atas ni..huhu. Bagi yang belum berkahwin anggap ini sebagai satu panduan untuk masa akan datang. 

22 ulasan:

  1. ooo...kena secure bahagian2 tu..hehe

    BalasPadam
  2. haha.. this is interesting =P

    BalasPadam
  3. bh..kenwooi..u all tentu lebih tahu..he

    BalasPadam
  4. interesting..tak pernah dengar tak boleh sentuh kepala botak, punggung dsb..
    tapi kalau perut buncit ini macam kurang setuju..
    ada yg jadikan perut buncit itu sebagai bantal..
    apa salahnya kalau disuik..hahaha

    BalasPadam
  5. ohho...take note w/pon xkawen g.hehe

    BalasPadam
  6. kalu jadi bantal takpe kwong..buat main geli2..hangin satgi..huhu..amirah..take note

    BalasPadam
  7. haha... i didn't abt this.. but now i know.. thanks for sharing..

    BalasPadam
  8. sharing is sexy..huhu

    BalasPadam
  9. la...
    ingatkan lagi suke usik tempat ini...
    kene tukar setting nih.........

    BalasPadam
  10. laaa. yeke?? perut buncit, saya selalu tegur. dia mmg marah. bila saya usik, dia ketawa. sbb dia geli kat perut. then, punggung. saya tgk punggung dia mcm ada takde. huahua. bila saya ckp pasal punggung dia, dia mrh betul. lps tu merajuk. hahaha. tak pun dia kutuk saya balik. manja betul lelaki ni kann

    NISECA suka merapu

    BalasPadam
  11. ha..tukar setting lain yer terrorrizz..huhu..nakal la nisaecia ni..depa mmg manja sebenarnya..tapi sedikit ego..haha..ye ke azrol..

    BalasPadam
  12. alalala...
    pengetahuan ni..
    kawin nanti kena rujuk balik entry ni.

    =)

    BalasPadam
  13. hmmm.....pasal perut buncit tu mmg sensitif ler hehe

    BalasPadam
  14. ye alie..folo me jer..sng nak rujuk...huhu..ye hafiz..tak caya tu perondajaket biru dah ngaku..lalala

    BalasPadam
  15. sy belum kawen lagi! heheh..terime kasih atas tips2 di atas. *bile entah nak kawen.hehe*

    BalasPadam
  16. tak kawin pun takpe..take note..huhu. tapi praktik lepas kawin tau..jgn nakal2..huhu

    BalasPadam
  17. oo mcm tu :).. leh simpan dlm diary :)

    BalasPadam
  18. lady..simpan jangan tak smpan..esok dah kawin buka diary tu balik sebagai rujukan..ekekeke..

    BalasPadam
  19. hehehhe..tertARIK dgn entry ni..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails