Tukang Ikut

Sabtu, Mei 01, 2010

Aku Dah Bosan Dengan Blog

Pernahkah korang semua merasa kebosanan dengan blog ni. Kering idea...berpusing masuk keluar rumah tapi idea masih takder. Naik turun tangga sampai pening kepala. Nah ini juga yang ibu rasakan. Nak mengadap pc pun malas. Tadi awal petang dah buka. Tapi sekadar bukak dan tutup balik. No Mood Today. Pagi-pagi dah keluar p pekan. Ari ni kan Labour Day. So, promosi banyak. Beli susu 2-3 kampit buat stok dan barang dapur yang lain. P Tesco lak nak cari pampers Drypers promosi Rm30.49 tapi dah terlambat. Orang lain dah angkut 3-4 beg sorang. Menambahkan lagi ketensionan yang ada. Sekarang apa mau buat. 
Dah depan pc pun tak tau nak buat apa lagi...ibu p main badminton seround lak. Pukul amik pukul amik tak smash-smash..last-last masuk umah mengadap pc balik. Idea sudah mari..? Ya..idea sudah mari...wakaka..ibu nak tulih aper yang berlaku ari ni. Dan ini lah hasilnya. Aku dah bosan dengan blog namanya. Tapi ibu akan terus berblogging sebab ini jer benda yang ibu bleh buat dalam rumah setelah abih semua kerja-kerja lain. Anda bosan baca entri ibu kali ini. Rasakan kebosanan tersebut...huhu

p/s : waaa...ada sapa-sapa leh kasi idea...ibu sudah pening...huhu

5 ulasan:

  1. memang susah kadang kala nak cari idea utk blog...

    BalasPadam
  2. susah nak dapat entri yg menarik perhatian org..tak pe teruskan blogging..kite enjoy!!!

    BalasPadam
  3. biasalah.. sy pun pnh rase camni

    BalasPadam
  4. Hehehe..Normal laa tu..Susah nak tunggu idea sampai

    BalasPadam
  5. haiya..apa macam mau paham jerry..kira ok la tu..huhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails