Tukang Ikut

Ahad, Jun 13, 2010

Peluklah Daku

Kongsi-kongsi gambar dengan anda semua. Peace no war..






p/s : sedangkan haiwan pun sayangkan anaknya, ini pula kita manusia yang punya akal ( berdasarkan kes-kes buang anak yang terlampau di negara kita..nauzubillah )

19 ulasan:

  1. Comel dan kiutnya anak2 kucing ni..macam nak belai pulak..he..he..

    BalasPadam
  2. hololohh
    pantang sungguh ery nampak kucing
    huhuhuhu~

    BalasPadam
  3. comellllnyeeeeee!!!
    nape la aku nih gila sgt ngan kucing....

    BalasPadam
  4. aaacummmmm....bersin lak..elergik ni..hhe

    BalasPadam
  5. huhuee...
    chumill nye...
    gebu2 jep..

    :))

    BalasPadam
  6. lepat pisang, ery farieha, ahmad tajudin n cek cepet...wah..ramainya suka kucing ek..hehe

    BalasPadam
  7. aril...oh elergik..minta maaf..hehe..;)

    BalasPadam
  8. yeah... haiwan peliharaan kesukaan ramai.... ;-)

    BalasPadam
  9. Hmmm... teringat puss in boot dalam citer shrek... comey siot...

    BalasPadam
  10. cutenyer.....sib baik dini takut kucing..kalau tak teruk ibu dini

    BalasPadam
  11. ye ker kisahremaja..me pun dah lupa..hehe

    BalasPadam
  12. dini takut kucing..?..hehe

    BalasPadam
  13. comelnya kucing
    kat rumah saya ada 10 ekor...

    suka tengok bila mereka bermain

    BalasPadam
  14. tehr..banyaknyer..ni mesti minat giler. Kalu tak takkan bleh jaga sampai 10 ekor..;)

    BalasPadam
  15. tucing.. tucing.. cute nyerssss ^_^

    BalasPadam
  16. alolo. comel. rasa mcm nak menitik je air mata tgk gmbr pertama sblh kanan tu. anak kucing cium ibu/bapanya tu. sweet. then gmbr atas sekali sblh kiri tu, mak dia peluk anak dia tu. kucing pun tau jaga dan sayang anak, inikan manusia yang membuang anak itu. :')

    BalasPadam
  17. setiap binatang sayangkan anak..krn anak itu pengikat kasih sayang..
    Tapi manusia kini asyik fikir keseronokan..ke mana saja berdua..berkepit ke hulu hilir..tanpa kira dosa pahala..bila dpt anak asyik fikir nk buang aje..
    wahai manusia..kenapa kamu tidak fikir dahulu sblm merasa..?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails