Tukang Ikut

Ahad, Jun 13, 2010

Setan Punya Lagenda

Eh..silap ker? Sory...jangan marah. Nanti kena jual. Hehe..Korang semua dah p tengok ker?..Ala..ibu tak sempat tengok lagi la. Ape la ibu ni ek. Benda dah lama pun dok kecoh lagi. Bukan ape. Ibu ni asik layan lagu dia yang betul-betul meruntun jiwa dan perasaan tu tapi nak tengok tak kesampaian lagi. Walaupun ibu antara korang semua yang pernah baca novel terhebat Ahadiat Akashah ni tapi benda dah lama kan, lupa dah jalan ceritanya. Bila keluar filem Lagenda Budak Setan ni ibu tertanya-tanya gak, adakah sebest novel tersebut. Apa cerita?..Boleh kasi komen skit..



p/s : beli cd jer la..ibu mana pernah tengok wayang...ekeke..

18 ulasan:

  1. Ada yg kata filem ni tak se'best' novelnya.. Dhada pun ta pegi menonton lg ;P

    BalasPadam
  2. best ke cite nih..byk cakap best

    BalasPadam
  3. dhada tak p tgk lagi? ingatkan semua dah tengok..samela kita..;)

    BalasPadam
  4. rutikeben..tu la pasal..tu yang rasa nak tgk sangat. cuma tak sempat lagi...aiii..;)

    BalasPadam
  5. nanti pinjam cd tuh ek..ekekeke

    BalasPadam
  6. ruti..cd pun tak beli lagi..ekeke..dok layan lagu dlm youtube jer..hehe

    BalasPadam
  7. jarang sgt cerita yg diadaptasikan dr sebuah novel hebat seperti yg ditulis... :-)

    BalasPadam
  8. syamila..mungkin ada betulnya juga...;)

    BalasPadam
  9. de org kate..law sape2 yg da bce novel dye cite ni rase mcm xbesh la...

    tp yg xbce novel lagi..cite ni terbaik!heee

    cm2 la hana dgr..tapi hana xtgk pon..dok kt indonesia..mne nk tgk..heee

    BalasPadam
  10. hana..jauhnya dok..me pun ader bace tapi lupa dah. tu yang nak tgk tu..jom tgk hana..balik malaysia bagitau ek.

    BalasPadam
  11. hahaha xyah tgk wayang, tgk kat tv je..nanti keluarlah xlama lagi..

    BalasPadam
  12. sesungguhnya xde rugi pon xtgok citer ni..
    hehehe~~
    bg nana kurang jew~ :P

    BalasPadam
  13. rossoneri..wah..lama nak tunggu tu..hehe

    BalasPadam
  14. nana..eh..dah tgk ek..best nyer...:)

    BalasPadam
  15. klau pegi i setan same x ngn tgk cite ni??
    hihihi

    BalasPadam
  16. ek..?..taktau nak kata la cengkerang..he..:)

    BalasPadam
  17. alamak,x kesampaian lagi jugak la nk gi tgk citer nie..hope sesgt sebest novel dia..lisa surihani tomey..i like!!

    BalasPadam
  18. ramai gak yg suka tgk cita neh :o

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails