Tukang Ikut

Ahad, Jun 20, 2010

Polis Sahkan Ariel Peterpan, Luna Maya Dalam Klip Asmara

Belum lagi. Polis masih membuat penyelidikan terhadap kes yang dianggap telah menggemparkan industri hiburan Indonesia dan peminat-peminat si Ariel ni. Tetapi belum pun disahkan lagi bahawa pelaku seks yang membabitkan klip video lucah itu samada penyanyi Ariel Peterpan dan aktress Luna Maya, kini Ariel Peteran atau lebih glamor dengan Ariel "Peterporn" dikaitkan pula dengan 32 lagi artis yang videonya turut dirakamkan.



“Ada 32 wanita terbabit merakamkan hubungan mereka dengan Ariel dan mirip selebriti terkenal termasuk Ratu Felisha, Aura Kasih, Andhara Early dan vokalis band SHE, Melly Herlina," kata sumber terbabit. Maklumat kebanyakan media Indonesia juga menyebut, sebanyak 32 fail membabitkan 23 rakaman video lucah dan sembilan gambar foto Ariel didapati bersama dengan sekumpulan wanita. 
Daripada 32 rakaman video terbabit serta lima gambar foto menunjukkan gambar Ariel bersama pasangan yang belum diketahui identiti mereka dan selebihnya adalah adegan Ariel dengan beberapa wanita mirip artis Indonesia dengan pangkal nama bermula dengan huruf RF, AK, AE, MH, KD dan BC. Pihak polis ketika diminta mengesahkan sama ada sedang menyiasat perkara itu berkata: “Kata siapa? Kami masih menyelidik yang sedang beredar sekarang. Dari situ kita akan selidik dulu,” kata Pengarah Mabes Polri di Jakarta, Brigadier Jeneral Saud Usman Nasution. Katanya, polis masih meneliti kes terbabit. Hingga kini polis sedang cuba mencari bukti. “Siapa yang menyebarkan itu perkara pertama yang akan kita bertindak terlebih dulu,” katanya. Polis meminta mereka yang memiliki video atau gambar porno segera menyerahkan kepada pihak berkuasa. Khabar angin tersebar di internet mengatakan Ariel suka mengabadikan adegan seksnya dan menyimpan dalam komputernya. Malang sekali komputer terbabit hilang dan disebarkan mereka tidak bertanggungjawab. Malah khabar angin turut tersebar kononnya ada 23 rakaman video seks Ariel bersama beberapa selebriti wanita Indonesia akan disebarkan satu persatu" Siapala agaknya ek. Mesti mereka yang terlibat dah takut rahsia terbocor. Mana nak cari makan beb. 

Dah macam cerita skandal Tiger Wood lak. Hebat betul tapi rasakan la nanti azabnya yer. Emm..yang herannya video lucah ni laju lak sampai kat tangan orang lain. Eh..ada  yang dah tengok ker? Betul ker si Ariel ni. Cam tak percaya lak.


 * gambar dari laman facebook tu ibu tak tau betul ker tak. lupa amik kat mana..hee

p/s : Artis Malaysia tak tahu la pulak kan...?

30 ulasan:

  1. sarah syafie..tiger wood indon?...lawak la plak..;)

    BalasPadam
  2. hahha..macam-macam laah... artis malaysia? dah ada.wallahualam..heehe

    BalasPadam
  3. isk2..ape lah nak jaik..dah xde kijew kew..or nak carik duit lebih neiw

    BalasPadam
  4. amir izzat..dah ada?...

    shari..ada gak orang yg leh kalahkan tiger wood ek..

    irahee..memang teruk..

    shey pull..taktaula apa yg dia nak..hai3..fuh..:/

    BalasPadam
  5. luna maya tu dalam filem je baik.
    luaran MasyaAllah.
    tak takut ke diorang ni? heh!

    BalasPadam
  6. ana j...tak takutla tu..tapi sekarang mesti takut agaknyakan..hai3..

    BalasPadam
  7. cmni la realiti dunia.. nie yg kira xbernasib baek tersebar.. yang brnasib baik tue ntah brape rmai la erk...huhu...

    BalasPadam
  8. sue..betul jugak..yang tu yang kat indonesia..yang kat negara kita sendiri ni pun tak tahu la..hmm..

    BalasPadam
  9. kisah die nie sebijik macam kisah edison chen n pelakon filipino!!!
    .
    .
    .
    wah... HK dah ada, Filipina dah ada, Indon dlm proses... lepas nie artis Malaysia ada x yg gila nak buat???

    BalasPadam
  10. alif..yer ker..tak tau pulak..hehe..yang malaysia me tak taula nak kata..')

    BalasPadam
  11. wow!! bnyk gile psngn. :D dahsyat die nih. haihhh

    BalasPadam
  12. isk3 terok tol artis indon nie..tapi perbualan mrk kat fb cm xcaye jerk....

    BalasPadam
  13. fay nana..tu la pasal..dalam muka cam baik tu..ee

    nas...yang fb tu me pun tak caya..cam dibuat-buat jer..:)

    BalasPadam
  14. salam...
    cerita panas nampak
    dah kli digi anda
    shout box jem
    60 post per/h

    BalasPadam
  15. hehe..yg kt facebook tu cm tipu jer...hehe

    BalasPadam
  16. gler ah ariel peterporn..tp dgr citer org2 kg halaman ariel halau mamat ni..100% sure mmg mamat tu..

    BalasPadam
  17. zulkbo..sekali sekala cari yg hot skit..hehe

    aliesha...me pun tak baper percaya..;)

    zaini...sampai camtu sekali ek..tak tau la dia nak p mana lepas ni..hehe

    BalasPadam
  18. she's so iera...apa yang pergh...hehe

    tan sri...tu la pasal..cari lagi pasal..err..

    BalasPadam
  19. huhuhu... aku ada video ni... shuuuuuu bahaya ni...

    p/s: Dikatakan ariel peterporn mempunyai 23video lucah bersama Cut Tari. dengan Luna Maya brapa pula ya? OMG! OMG!

    BalasPadam
  20. ashraf...wah..memang berbahaya..takut..taknak subhat..;)

    BalasPadam
  21. wuu byk nye smpai 32 huhu tkot2

    BalasPadam
  22. ish kalau betul kena rejam la ariel :s

    BalasPadam
  23. ella..kita lak yang takut mendengarnyakan..dia?..emm..

    adeeya..kena rejam?..lagi takut..dia?..emm

    BalasPadam
  24. bangga jadi follower yang ke 1266

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails