Tukang Ikut

Isnin, Oktober 25, 2010

GUNTING RAMBUT TANPA PAKAI BAJU

SYDNEY - Sebuah salun di sini menawarkan perkhidmatan tukang gunting rambut wanita yang menggunting rambut lelaki tanpa memakai baju, lapor sebuah akhbar kelmarin. Salun itu diberi nama Hotcuts dan idea untuk membukanya adalah ilham daripada pemiliknya yang dilahirkan di Poland, Wojtek Wasilewski, 26. Menurut Wasilewski, dia mengambil masa selama 18 bulan untuk mencari empat wanita yang menjadi tukang gunting rambut yang sanggup mendedahkan payu dara. "Perniagaan semakin laris. Telefon selalu berdering (tempahan)," katanya yang merupakan seorang lelaki.


Wanita-wanita akan mendedahkan payu dara dan memakai seluar pendek atau seluar dalam semasa mereka menggunting rambut lelaki. - Agensi


http://www.kosmo.com.my
p/.....error....

17 ulasan:

  1. alamak...mula2 tak pakai baju
    lepas ni..apa la pulak yer...
    kalau yg pergi gunting rambut tu
    tak pakai pakaian camano lah yer.
    hahaha

    BalasPadam
  2. hmm.. peliknya pengurus tu..
    huhuhu..

    BalasPadam
  3. aduh...pagi2 dah menggugat kejantann ..hehehe
    Fakta bukannya Auta

    BalasPadam
  4. cik shinju..sangat giler..

    km7..tak dapat nak bayangkan..hehe

    radin..entah2 pengurus pun sama naik..;)

    BalasPadam
  5. nasir..sabaq2..hehe

    sangkar hitam..amboiii..

    kiddo..gilakan..apa nak jadi..hidup xder undang2 katakan..

    BalasPadam
  6. 2 la...smpe ade tmphn 2...ahaha...x sggp ak nk g gntg kt c2...huhu..

    BalasPadam
  7. n...laris sesangat..hehe..tak sempat kira untung

    shino..x sanggup p ker x sanggup tak p..hehe..

    BalasPadam
  8. addooiii...mcm itu ada ka?? aisshh

    BalasPadam
  9. nie org takdak rambut silap2 pun nak pi gak....hahaha

    BalasPadam
  10. adeh...ramai la yg nk gunting rambut kt situ...huhuhu

    BalasPadam
  11. mcm2 idea yg giler skrg ni kan~

    BalasPadam
  12. mawaddah..macam2 ada..haha

    azhar..hehe..taktau la nak gunting apa lak..

    syamila..kat sini pun kalu ada ramai gak apa..he

    izan..pelaris..gila pun takpa..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails