Tukang Ikut

Selasa, Oktober 26, 2010

LAGI TEMUDUGA

Alhamdulillah di panggil lagi untuk di temuduga. Jawatan yang lebih kurang sama dengan yang Interview hari tu. Pembantu tadbir kewangan tapi bawah SPP lak. Cuma kali ni rasa cam malas pun ada. Nak p ke tak nak ni. Adooiii..nak kena baca, hafal, lepas tu cam stress jer bila pikir pasal temuduga ni. Yelah..nak tunggu hari tu nanti, lepas tu nak tunggu masa nak panggil masuk dan kemudian nak mengadap panel-panel yang ada. Tahun ni dah masuk 4 kali me p. Rasa camna tah. Kalau tak p kang nama kena blacklist lak. Yang pertama tu me dapat keja banci sekejap, yang kedua tak dapat, yang ke tiga calon simpanan...dan yang ini. Me memang sangat meminati bidang kewangan. Tapi bila dah terlalu lama sangat menunggu dan terlalu kerap di temuduga tetapi masih tak dapat, me rasa cam malas sesangat.
Entahla..nanti pikir lainla pasal temuduga tu tengah bulan 11 ni. Sempat kot prepare apa yang patut. Lagipun anak sedara me pun baru lapor diri untuk jawatan ni. Nanti nak tanya-tanya kat dia. Ohh..lupa..tentu dah ada yang tengok video ni kan. Saper yang nak p temuduga nanti bleh tengok dan praktikkan. Panduan dan tatacara untuk menghadiri temuduga. Hasil lakonan pelatih IKM Jasin, Melaka. Kredit untuk mereka


p/s : doakan kejayaan me..

27 ulasan:

  1. all the best:) baca doa antara dua sujud,insyaAllah akan lancar pertuturan:)

    BalasPadam
  2. alexa..mekasih banyak2..;)

    BalasPadam
  3. gdluck yer, rugi x g, mane taw rezeki..Nt masuk temuduga, be cool yer, tunjukkan keyakinan kpd interviewer, InsyaAllah berjaya..doa2 byk2 jgn lupe..

    BalasPadam
  4. dla...mekasih..me ni gabra kuat sangat..muka rasa cam blur jer..hehe..insyaallah..

    BalasPadam
  5. Pergi lah mana tau,ini rezeki kita.

    BalasPadam
  6. nadey..mekasih..

    zmah..ye..insyaallah..

    BalasPadam
  7. Tuah ayam nampak di kaki,,tuah manusia cam Hang Tuah, Tuah Iskandar etc...gud luck dear

    BalasPadam
  8. good luck.mana tau ada rezeki kali ni

    BalasPadam
  9. chikedes..tuah fiq..mekasih..hehe

    monalea..yer..harap2 sangat..insyaallah..

    BalasPadam
  10. pergi jelah...mana tau kali ni ada rezeki..LM doakan semoga berjaya ye?

    BalasPadam
  11. salam...
    pegi sj..rezki jgn tolak musuh jgn d cari..musuh? blacklist la tu..
    Penuhkan ilmu d dada..jd lebih yakin berhadapan.
    Good Luck!

    BalasPadam
  12. biasa yang malas² nak gi tu yang dapat. kalau kita harap sangat susah lak nak dpt. jd gi la dengan rs yg malas...hehehe.gd luck yer..

    BalasPadam
  13. pegi lah...mungkin itu rezeki yg Tuhan akan bagi untuk anda..=) wish u luck..

    BalasPadam
  14. jawab bebaik intebiu tu..gud luck!

    BalasPadam
  15. miza..mekasih..;)

    maisyah..me ni gabra lebih..hehe

    misza..hehe..ada gak dengar org cakap camtu..;)

    iman..tenkiu2..

    BalasPadam
  16. caliphh..mekasih

    aman...mekasih..

    kuman..mekasih

    mekasih semua yer..insyaallah me akan cuba bt yang terbaik..;)

    BalasPadam
  17. ehhhh pusat t.duga kat mane? same la dgn kita.... =)

    BalasPadam
  18. pg lah kak.mna taw der rezeki..hihi

    BalasPadam
  19. sue..aloq staq..awak kt mana?..gudlak

    suzie..yer..mekasih..insyaallah..;)

    BalasPadam
  20. good luck fiq!!
    insyaAllah mana tau kali ni dapat ;)

    BalasPadam
  21. sop..mekasih..

    cik tom..mekasih..insyallah..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails