Tukang Ikut

Khamis, November 04, 2010

SELAMAT TINGGAL

Me sudah tinggalkan negeri Kedah Darul Aman. Bukan sebab lari dari banjir okie. Juga bukan sebab kecewa atau putus cinta...hehe. Kang korang kata me menipu lagi. Sebenarnya me sekarang sudah berada di negeri Perak Darul Ridzuan. Ahad ini kami sekeluarga akan menyambut ahli baru. Yeah..abang ku bakal mendirikan rumah tangga 07/11/2010. Dan adik me pula akan bertunang dengan jejaka pilihannya. Wah..sangat teruja sebab dua majlis sekali akan dilangsugkan dan sangat memeningkan memikirkan persiapan yang akan dilaksanakan. Harap-harap semuanya berjalan lancar. Blogwalking??? Jangan risau sebab me dah ada pembantu peribadi yang sudi menyerah diri untuk blogwalking secara sukarela.



Suprise..haha. En suami yang tolongkan. Minta maafla yer kalau me tak sempat nak menghadap blog ni. Tapi seperti me kata tadi jangan risau sebab semua jejak akan di balas oleh en suami dan blogwalking juga oleh en suami. So..kalau korang nampak nama me kat mana-mana tu en suamila tu. Me cuma buat entri baru jer. Jangan malu dan segan tau tegur-tegur. En suami sporting. Takpa..janji trafik jalan...senyum..

p/s : bunga telur..langsir...khemah...eh..apa lagi ni..ahhh

21 ulasan:

  1. hehe igt lari dr banjir keke..congrats utk abg n adik yer..umah kena bnjir x??

    BalasPadam
  2. hujung minggu yang sibuk yer..

    BalasPadam
  3. sporting hubby akak eh. ye ke tak lariks dari banjir. hehehe

    BalasPadam
  4. salam..sory ganggu but nak bgtau fy xbleh comment shoutbox akk..katenye ip add kene banned..ni add nye 211.25.212.126 hope dpt remove kn dr terus banned ye...sorry atas segala kesulitan.. hepy blogwalking.. =]

    BalasPadam
  5. huhu..shekechik pn xdpt tggal jejak jugak..npe ea..bukan salah shekechik..jom bace huhu

    BalasPadam
  6. perak?ktne tu..kot2 leh dtg kn..ehee :)

    BalasPadam
  7. hehehe
    x pe suami tlg kn saling bantu membantu ^^

    BalasPadam
  8. tahnia untk abg n adik ye....

    BalasPadam
  9. tahniah utk abg n adik...best tu 2 majlis serentak~

    BalasPadam
  10. selamat bercuti kak fiq.. :)..
    semoga majlis berjalan dengan lancar.. ameeennn..

    BalasPadam
  11. mekasih semua masih sudi singgah..tak sempat nak balas sorang2..aperpun hepi blogwalking gak. jom teruskan perjuangan kita berblog..;)

    BalasPadam
  12. amboi..dah ada org sudi mmblogwalking gitew..hehe

    BalasPadam
  13. wah sungguh sweet en suami kamu ye.. :)

    BalasPadam
  14. wah.. bagusnya suami batu up traffic.. x aci nih.. :)
    sop nak report pada persatuan BW bloggers Malaysia.. [gelak]

    BalasPadam
  15. bagus gandingan yg baik...xhampakan org lain yg penting ikhlas...

    BalasPadam
  16. qa..tak sudi pun kena sudi2kan..haha

    irnie..sweet...;)

    BalasPadam
  17. sop...syttt..rahsia ni..jgn report..nanti kena saman lagi...ekeke...;)

    omurice..ye..betul tu..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails