Tukang Ikut

Ahad, Januari 09, 2011

ANUGERAH JUARA LAGU KE-25

Dah siap sedia nak menonton Anugerah Juara Lagu ke - 25 malam ni? Dah rasa ker sapa yang akan menang? Emm..keropok, kerepek, kopi, teh, burger semua dah siap..hehe. Cam nak tengok ape jer sampai beria camtu sekali ek. Malam ni mesti ramai terpacak depan tv kan. Kalau yang tak boleh tengok tu sebab nak blogwalking ker dok jauh entah mana boleh juga tonton online kat sini. Kat sini pun boleh. Sambil-sambil blogwalking, sambil-sambil tengok. Sekarang ni juga me suka sangat tengok iklan komersil edisi juara lagu nih. Lakonan Ally Iskandar, Cheryl Samad dan Faizal Ismail. Pandai depa belakon. Sempoi, best dan selamba. Tambah pula dengan latar lagu irama dulu-dulu. Rasanya lagu-lagu tu semua yang pernah memenangi anugerah yang sama. Hebat. Jom kita tengok sekali lagi finalis Anugerah Juara Lagu ke - 25 ni.


  1. Hanyut – Audi Mok/Faizal Tahir/Faizal Tahir
  2. Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Shahir AF8
  3. Noktah Cinta – Ajai/Sheikh Qalam/Hafiz AF7
  4. Drama King – Taja/Teja/Meet Uncle Hussain
  5. Ku Ada Kamu – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Adira AF8
  6. Cinta Sempurna – Yuna
  7. Pelita – Loque/Loque/A.P.I
  8. Berlari – Shazzy Ishak/Tomok
  9. Sofea Jane – Iswandy/Sham/Black Mentor
  10. Mencari Konklusi – Noh/Noh/Hujan
  11. Selamat Malam – Audi Mok/Faizal Tahir
  12. Ekstravaganza – Sam/Bunkface
  13. Jahat – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Stacy
  14. Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali
Ok..dah ada pilihan masing-masing? Tunggu malam ini untuk jawapannya...

sumber : rotikaya, budiey
p/s : kalau rancangan berunsur agama agak-agak ramai tak yang menonton?...lalala

9 ulasan:

  1. shazlina..pilihan pertama sudah ada nampaknya..seterusnya...?

    BalasPadam
  2. salam.....selamat nonton...besok update ek..

    BalasPadam
  3. ina..hehe..baik bos... ;)

    BalasPadam
  4. pilihan seterusnya dah tentula selamat malam, tp tak menang la pulak..huhu

    BalasPadam
  5. freaky..naper tak tengok...he

    shzlina..emm..faizal tahir lagi nampaknya pilihan dia..takper..dia dah menang persembahan terbaik..ok la tu..

    BalasPadam
  6. salykin..yuo..fbi d best..shut up not shut up..hehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails